Παρά το νεαρό της ηλικίας του, είναι ο καλύτερος καθηγητής που έχει περάσει από τα “μαθητικά” μου χρόνια. Η όρεξη και η προσπάθεια του κάνουν την μεταδοτικότητα του απόλυτα ταιριαστή με τον καθένα. Αν τον επιλέξετε, θα ευγνωμονείτε που βρέθηκε στον δρόμο σας. Μιχάλη, σε ευχαριστώ για όλα! Γιαννακοπούλου Αμαλία


